O FIRMIE
Właścicielem serwisu i domeny netmot.pl jest Firma GEDPOL, założona w 1990 roku jako agencja promocyjna - pierwsza na Wybrzeżu i jedna z pierwszych w Polsce. Blisko 20-letni okres nieprzerwanej działalności i jej rozszerzenie m.in. o tak trudne inicjatywy jak wydawnictwo prasowe oraz redagowanie strony internetowej Magazynu Zmotoryzowanych "MOTO" przekonują, że do organizacji nowego przedsięwzięcia przystąpiliśmy z odpowiednim kapitałem doświadczenia oraz znajomości rynku motoryzacyjnego. Wskutek zmasowanej, choć pozbawionej rzeczowych argumentów, kampanii propagandowej na temat nieuchronności "połykania" małych firm przez wielkie koncerny, w środowisku przedsiębiorców motoryzacyjnych nastąpiła wyraźna polaryzacja postaw. Jej wymiernym efektem są dwie skrajności. Przedstawiciele pierwszej dali się ponieść owczemu pędowi do lansowanego "postępu". Inwestując ponad miarę stają się często bezwolnymi zakładnikami banków oraz hierarchicznych struktur gospodarczych. Już dzisiaj widać, że np. praktyki stosowane przez niektóre koncerny samochodowe przeistaczają niedawnych właścicieli firm w akwizytorów pilnie wykonującego dyspozycje producenta lub importera. Przedstawiciele skrajności drugiej skapitulowali natomiast zupełnie, rezygnując z przemyślanego rozwoju firmy i licząc - niestety, najczęściej bezpodstawnie - że dotychczasowi klienci pozwolą jakoś przetrwać do emerytury lub momentu przekazania "interesu" w młodsze ręce. A przecież
jest jeszcze trzecia, najrozsądniejsza droga. Warto pamiętać o smutnym
losie wielkich dinozaurów, które wyzdychały zupełnie, zostawiając Ziemię
małym wprawdzie lecz ruchliwym i sprytnym drapieżnikom. Ten sam los
może spotkać międzynarodowe imperia gospodarcze. Taka perspektywa stoi również przed motoryzacją. Można wręcz powiedzieć - zwłaszcza przed nią. Już za kilka lat obecny boom budowlany w Polsce odsłoni swoje drugie, bardziej ponure oblicze - konieczność regularnego, comiesięcznego spłacania kredytów mieszkaniowych, obliczonych na dziesięciolecia i zabezpieczonych hipoteką. Wizja ewentualnej utraty własnego kąta zmusi setki tysięcy dzisiejszych optymistów do racjonalizowania swoich wydatków, także związanych z "czterema kółkami" . Naprawy pogwarancyjne i serwisowanie samochodów w firmach nie obciążonych wielkimi "kosztami ogólnozakładowymi" okaże się wówczas nie tyle rozsądną, co nieuniknioną alternatywą. Zwłaszcza, jeśli w tychże firmach będzie można liczyć na równie profesjonalną (jeśli nie lepszą) obsługę... Internet
rozwiązuje kwestię skutecznego dotarcia do tego rodzaju potencjalnych
klientów nawet dla niewielkich podmiotów. Firmowa strona internetowa
jest zdolna pomieścić więcej informacji niż jakakolwiek reklama prasowa
czy ulotka, w dodatku - przy zachowaniu zdecydowanie niższych kosztów
jednostkowych. Warto pokreślić, że nasze propozycje nie ograniczają się tylko do internetu. GEDPOL, jak każda niewielka firma, zachowująca uproszczoną i mobilną strukturę, współpracuje od wielu lat z osobami lub podmiotami o specjalizacjach gwarantujących realizację praktycznie każdego zlecenia promocyjnego - od opracowania logo firmy, poprzez wykonanie banerów reklamowych, aż do pilotowania dużych kampanii medialnych. A wszystko z zachowaniem maksymalnego profesjonalizmu i konkurencyjnych cen. Zakres naszych możliwości prezentujemy w dziale "Oferta". Zapraszamy do współpracy. |